Tuesday, July 14, 2009

15 Julai 2009

Apa yang dah aku buat hari ini ek? Hari ini aku ngajo BM. untuk set induksi aku main kotak beracun. Sape dapat kotak dia kena eja satu perkataan yang tertulis pada kertas yang dia pilih. budak-budak seronok main. Aku tak pening sangat control kelas Anggerik nih..murid dengar cakap and faham cakap kita. So sesi pengajaran dan pembelajaran hari ini berjalan dengan lancar. Tapi tak dapat nak abiskan coz aku pun seronok main sama....LUPA DIRI LA TU......Heheheheh. Lepas tu masuk langkah pertama aku still buat kotak beracun...tapi kali ini aku suruh bebudak ni buat satu cerita berdasarkan gambar aku bagi. macam-macam cerita aku budak-budak ni bercerita. yang fakta.....yang auta...sume ade.muahahahah!!!!But it is fun (for me and for pupils).

No comments:

Post a Comment